Ta dina drömmar

till nästa nivå

Drömmer du om att jobba med skönhet? Jobbar du redan med skönhet men vill utbilda dig ytterligare? Då har du kommit helt rätt. Hos oss på Dermacell skönhetsskola hittar du ett stort utbud av kvalificerade utbildningar och vi drivs av att hjälpa just dig att uppfylla din dröm.

Hos oss kan du alltid delbetala din utbildning via Klarna.

Namnlös (Affisch (liggande))-2.png

Grundat i Göteborg 2013

Välkommen till vår skönhetsskola. Vi erbjuder dig spännande och moderna utbildningar i världsklass. Skolan har mycket erfarna och kompetenta lärare och vi har i över 10 år levererat kvalificerad kompetens till arbetslivet. Genom ett nära samarbete med experter samt leverantörer inom skönhetsbranschen ser vi till att alla våra samlade erfarenheter blir dina nya kunskaper.

​

Vi utbildar inom microblading, permanent makeup, fransförlängning, lash lift, brow lift, microneedling, diamantslipning och mycket mer. Utbildningarna passar dig som brinner för skönhet och vill starta eget, eller för dig som redan jobbar inom denna bransch och vill utveckla dina kunskaper. Vi förverkligar dina drömmar och utbildar dig till detta fantastiska yrke.

Vi utfärdar både nationella och internationella diplom, läs mer om våra utbildningar, priser och kursdatum.

Eventuell praktik sker på Dermacell kliniken i Göteborg

IMG_5483-2.jpg
Linkedin FLÖDE-3.jpg

POPULÄRT JUST NU

FYSISK UTBILDNING

ONLINE UTBILDNING

shutterstock_1227787867.jpg
shutterstock_1371913013.jpg
Skönhetsskolan IG-2.png

Våra utbildningar

Vi erbjuder både fysiska kurser samt kurser online.

​

Efter utbildning hos oss kommer du att få ett certifikat som visar på vad du har lärt dig samt gör det möjligt för dig att börja ta emot egna kunder. Du får även livslång support från oss på Dermacell skönhetsskola oavsett om du gått en utbildning fysiskt eller online. Detta för att vi vill garantera att du alltid känner dig trygg i ditt arbete.

Följ oss för nyheter om skönhetsskolan och vår skönhetsklinik

@dermacellkliniken