Grundat i Göteborg 2013

Välkommen till vår skönhetsskola. Vi erbjuder dig spännande och moderna utbildningar i världsklass. Skolan har en mycket erfaren och kompetent lärare och vi har i över 10  år levererat kvalificerad kompetens till arbetslivet. Genom ett nära samarbete med utvecklade experter samt leverantörer inom skönhetsbranschen ser vi till att alla våra samlade erfarenheter blir dina nya kunskaper.

Vi utbildar inom microblading, microneedling, diamantslipning och fransförlängning. Utbildningarna passar dig som brinner för skönhet och vill starta eget, eller för dig som redan jobbar inom denna bransch och vill utveckla dina kunskaper. Vi förverkligar dina drömmar och utbildar dig till detta fantastiska yrke.

Vi utfärdar både nationella och internationella diplom, läs mer om våra utbildningar, priser och kursdatum.

Praktiken sker på dermacell kliniken i Göteborg.

IMG_5483-2.jpg

Efter utbildning hos oss

Blir du certifierad och kan ta emot dina egna kunder

Kan du få anställning på en skönhetssalong