top of page

Är du redan i skönhetsbranschen eller drömmer om det? Gå en intressant utbildning, bli din egen chef och tjäna riktiga pengar!

Är detta du?

​

🌟 Drömmer du om att arbeta i skönhetsbranschen eller är redan en del av den?

🌟 Vill du ta kontroll över din karriär och bli din egen chef?

​

🌟 Är du intresserad av att lära dig en ny färdighet som kan öppna upp möjligheter till att tjäna riktiga pengar?

​

🌟 Söker du efter en flexibel utbildning som låter dig studera i din egen takt och anpassa till dina behov och scheman?

​

🌟Vill du ha stöd och vägledning från en erfaren expert inom microblading för att säkerställa din framgång?

Microblading kurs, utför en professionell microblading online digitalt live.jpeg
Social Media Paws-6.png
Social Media Paws-5.png

Ta steget mot din dröm i skönhetsbranschen med vår digitala microblading-utbildning – bli din egen chef och förvandla passion till lönsamhet

VARMT VÄLKOMMEN TILL

MICROBLADING LIVE ONLINE

Kursen sker digitalt, genom livesessioner med master artisten Marselle Stuborn.

Utbildningen pågår under fyra veckors tid. Efter utbildningen blir du certifierad microblading artist och kan börja jobba omgående. I utbildningen ingår även en starta eget kurs. Allt för att du ska vara redo att komma igång med en lönsam microbladning-verksamhet direkt!

Du kommer lära dig

✅ Tekniska färdigheter i microblading: Du kommer att lära dig de grundläggande teknikerna och färdigheterna som krävs för att utföra microblading på ett professionellt och säkert sätt.

​

✅ Produktkännedom och användning: Kursen kommer att täcka allt från olika verktyg och utrustning till val av pigment och deras korrekta användning för att uppnå önskade resultat.

​

✅ Hygien och säkerhet: Det är av yttersta vikt att förstå och tillämpa korrekt hygien- och säkerhetsprotokoll för att undvika eventuella komplikationer och risker för både klienten och utföraren.

​

✅ Design och form: Du kommer att lära dig att skapa och anpassa perfekta brynformer och design baserat på individuella ansiktsdrag och kundens önskemål.

​

✅ Kundhantering och eftervård: Förutom att utföra själva behandlingen kommer du också att utbildas i hur man kommunicerar med kunder, ger råd om eftervård och skapar långsiktiga kundrelationer för framgång inom branschen.

just nu!

15.000 kr

✓ Komplett microblading utbildning

✓ Övning på fakehud

✓ Övning på modeller

✓ Möjlighet att ta emot modell under uppsikt av master artist på Dermacell kliniken, Göteborg

✓ Startkit

Efter kursen kommer du vara redo att ta emot egna kunder för microblading behandling..
​
.. och levla upp ditt företag till den nivån du förtjänar!

Genom hela kursen har du master artisten Marselle Stuborn som din handledare.

​

Marselle har jobbat i skönhetsbranschen i över 13 år samt med microblading och permanent makeup. Hon är grundare för Dermacell kliniken och Dermacell skönhetsskolan och har ett unikt sätt att lära ut på.

Målet är att få varje elev att känna sig trygg och självständig efter avslutad utbildning.

Det är tack vare microblading jag har kunnat skala upp min verksamhet från att hyra ett litet behandlingsrum till att i dagsläget driva en skönhetssalong på 250 kvm med fem anställda.

Efter 13 års erfarenhet vill jag nu hjälpa dig att göra DIN resa för att kunna skala upp, tjäna mer och jobba mindre.

ÄR DU REDO?